BKM Blog

Paradigma Değişince Oyun Başlar

paradigma-degisince-oyun-baslar-1 Paradigma Değişince Oyun Yeniden Başlar Ünlü gelecek bilimci Joel Barker, “Paradigma değişince oyun yeniden başlar” der. Oyunun parçalarından birinin değişimi oyunu tamamen değiştirebilir. 2007’de Apple’ın iPhone’u tanıtması ile beraber cep telefonu pazarı da tamamen değişti. Bu sefer dokunmatik telefonların başarılı olmasının birçok nedeni var. Fakat Corning’in ürettiği cam ekranın (Gorilla Glass) dokunmatik ekran deneyimine desteği […]
Devamını Oku

İstiyor, İstemiyor…

istiyor-istemiyor Yeni bir ürün, fonksiyon veya hizmet geliştirirken temel hedefimiz kullanıcıların beğeneceği, kullanacağı ürünler olması ve böylece hem üretici hem de tüketici için kazan-kazan durumu yaratmak. Çoğunlukla bunun en kolay yolunun hemen müşterilere bir anket yapıp neler istediklerini öğrenmek ve hızlıca ürünü geliştirmek olduğunu düşünüyoruz. Böylece hem kullanıcısı hazır ürünler geliştirmiş hem de riske girmemiş oluyoruz. […]
Devamını Oku