Banka Kartı Kampanyası (2006-2007-2008)

Banka Kartı Kampanyası (2006-2007-2008)

Banka kartı demek, nakit para demek!

Alışverişlerde banka kartı kullanımı için bilinç platformu oluşturmak amacıyla Bankalararası Kart Merkezi (BKM)’nin 2004’ten bu yana bankalarla iş birliği içinde yürüttüğü iletişimler, başka bir kampanyayla devam etti.

Önceki dönemlerdeki BKM iletişimlerinde de yer alan Okan Bayülgen, yeni kampanyada Bob Marley, Marilyn Monroe, Gandalf ve Einstein’ın ikonlaşmış görüntülerinden esinlenilerek yaratılan 4 farklı karakteri canlandırdı.

Yeni BKM kampanyası ağırlıklı olarak gençlere”Küçük alışverişlerde banka kartı, nakit para yerine geçer.” mesajını akılda kalıcı bir biçimde hatırlatmayı hedefledi.”Alışverişte yeterli paranız ya da bozuk paranız yoksa, ATM aramakla uğraşmadan en kolayı banka kartınızı kullanın.” mesajı verildi.

Dört farklı karakter üzerine kurulan kampanya, ağırlıklı TV olmak üzere, açıkhava ve dergilerde yer aldı.

Diğer Kampanyalar