BKM Blog

Yanı başında olmak hep daha iyiye motive eder!

Geçen hafta gittiğim bir restaurantta aklıma daha önce okumuş olduğum bir araştırma makalesi ve onun ana fikri geldi: Aşçılar müşterilerini görebildiğinde daha lezzetli yemekler pişiriyor!

Harvard Business School’dan yardımcı doçent Ryan W. Buell’in yaptığı araştırmanın sonucu tam da buna işaret ediyordu. Müşteri, kullanıcı, paydaş her ne dersek diyelim hizmet sunulan taraf ile hizmet sunan tarafın birbirine yakın olduğu durumlarda, hem motivasyon hem de memnuniyet artıyordu.

Kartlı ödemeler sektöründeki işler elbette bir kebap ya da pizza kadar lezzetli değil ama “yapılan işin” içeriği ne olursa olsun işi sunduğun tarafın yanıbaşında olmak sizi hep daha iyiye motive ediyor.

Türkiye’nin Ödeme Yöntemi Troy’un çıkış noktası da ödemeler yine  güvenli, hızlı ve sorunsuz şekilde gerçekleşsin, hem de  Türkiye’ye özel olsun, Türkiye kazansın. Troy da teknolojik altyapı ve platform sahibi olarak kartlı ödemeler sektörüne hizmet veren bir “aşçı” aslında. Ancak, Türkiye’de doğmuş olması, Türkiye’ye ait olması nedenleriyle “müşterilerini görebilen bir aşçı”.

Gerek kart kullanıcıları gerekse de bankalar başta olmak üzere kartlı ödeme sistemleri sektöründe yer alan oyuncular, kartlı ödemelerin yarattığı katma değeri geçmiş yıllar içerisinde artık somutlaştırdı. Bundan sonra da Troy, Türkiye kartlı ödemeler sektörünün yanıbaşında olarak sektör ihtiyaçlarına göre hareket edip, yenilikçi yaklaşımları daha hızlı geliştirecektir.

Troy ile birlikte, kart kullanıcıları, kartlı ödemeler ekosistemi ve ülkemiz açısından yeni bir dönem başlıyor!

Selen Karaça Bayçöl