Bay Bay Nakit Kampanyası (2011 – 2012)

Bay Bay Nakit Kampanyası (2011 – 2012)

Bankalararası Kart Merkezi’nin alışverişlerde nakit yerine banka kartı kullanımını yaygınlaştırmak amacıyla gerçekleştirdiği”Bay Bay Nakit” kampanyasında,”nakit para” yerine banka kartı kullanma bilincinin artırılması ve alışverişlerde kullanım oranının yükseltilmesi hedeflendi.

”Nakde veda!” ana teması etrafında kurgulanan yeni kampanyanın yaratıcı çözümü, eski Osmanlıca’da”nakit” kelimesinin”dişi keklik” anlamına gelmesi nedeniyle, nakit= keklik ilişkisi üzerine kuruldu. Kampanyada nakit ödemeler, keklik görseli ile ifade edildi.

Kampanyanın iletişimi TV, açıkhava ve internet reklamları ile yapılmıştır.

Detaylı bilgi için: www.baybaynakit.com
Kampanya videolarına ulaşmak için tıklayınız.

Kampanya görsellerine ulaşmak için tıklayınız.
Facebook – Twitter

Diğer Kampanyalar